תפריט האתר

איך להיות בלוגרית אופנה

אחד המקצועות היותר נחשקים כיום הוא בלוגרית אופנה. עבור רבים מדובר בנקודת פתיחה אשר סוללת עבורם את הדרך להצלחה. אם ניחנת בחוש אופנה משובח והחלום שלך הוא לזהות מגמות בעולם האופנה, ליצור טרנדים חדשים ולהפוך לשם דבר בתחום, לא כדאי שתפסחי על הטיפים הבאים.

אין חכם כבעל ניסיון

אם יש בך חלק בלתי מבוטל שמפנטז על להיות בלוגרית אופנה, ואפילו אחת מצליחה, עליך לדעת ולהבין כי מדובר בעולם תחרותי. כדי לנווט בו בהצלחה עליך ללמוד מהגדולים בתחום ולהבין כיצד הם הצליחו. סיפורי הצלחה של בלוגרים שונים יכולים לעורר בך השראה ולעזור לך להבין, פחות או יותר, מהם הצעדים אותם עליך לנקוט כדי להתקדם בתחום.

הישארי עם היד על הדופק תמיד

כדי להפוך לבלוגרית מצליחה עליך להיות מעודכנת בכל החידושים בעולם האופנה, לדעת מה שיק ומה שוק ולבחור בפריטים מיוחדים. כדי לעשות זאת עליך להפוך לבת בית ממש בקניון, שכן שם פועלות רשתות האופנה המובילות כמו קסטרו, רנואר ועוד. על ידי ביקור תדיר ברשתות האופנה תוכלי ללמוד מהם הטרנדים הכי חמים ומה המגמות האופנתיות. כמו כן מלבד בגדים, בקניון יש גם חנויות נעליים ואקססוריז כך שתוכלי ליצור לוקים מעניינים על ידי שילוב פשוט ונוח בין כל העולמות.

תמצאי את הדרך שלך לבלוט

הבלוגרים הכי מצליחים הם כאלו שנמצאים צעד אחד קדימה תמיד. הם אינם הולכים שולל אחרי אופנות מתחלפות אלא שיש להם אמרה ייחודית ויכולת להתבלט. אם ברצונך להצליח עליך לבחור בפריטים עדכניים אך גם ייחודיים. נסי לאתר ולהרכיב בחנויות המובילות בקניון לוקים שונים וחדשניים אשר לאו דווקא נראים כמו מה שכולם לובשים באותה תקופה. קחי בחשבון שאקססוריז יכולים לעשות המון ושילוב של נעליים, תיקים או תכשיטים מיוחדים יכול להשפיע על התוצאה הסופית במידה משמעותית.

הכירי את קהל היעד שלך

כיום ישנם כלים אשר מאפשרים לך להבין טוב יותר מי הם העוקבים שלך. כשאת עושה זאת חשוב שתפנימי שיש סיבה שאנשים אלו עוקבים אחריך, הם מצפים ממך למשהו מסוים אותו עליך לספק כל פעם מחדש. כדי שתעשי זאת עליך להתייחס לבלוג כמו אל עסק ממש. השתמשי בכלי הניתוח והמעקב, שאלי את עצמך מיהו קהל היעד? מה קהל היעד מצפה לראות ממך? מדוע הם עוקבים אחריך? ואילו פוסטים הם הכי אוהבים שאת מעלה? כשיהיו לך תשובות על השאלות האלו ועוד תוכלי לנהל טוב יותר את הבלוג שלך ואף למצוא את הקול שלך.

עבדי עם אינסטגרם והכלים שלו

אם את מתחילה בלוג אופנה לאינסטגרם יש את היכולת להזניק אותו למעלה. במיוחד כיום שיש את הסטורי ככלי שיווק. בעזרת אינסטגרם את יכולה להעלות תמונות וסרטונים וליצור ערך מוסף על ידי הוספת טקסט, סטיקרים ושלל פיצ'רים שונים. כמו כן באפשרותך לתייג אחרים, להוסיף האשטאג ואפילו להוסיף מיקום. כך למשל אם את מבססת את הבלוג שלך על הטרנדים של הקניון תוכלי לתייג את המיקום של הקניון וכך להבטיח שגם העוקבים שלו יראו את הבלוג שלך. קחי בחשבון שעבור בלוגרית אופנה אינסטגרם הוא אחלה פלטפורמה להציג בה את התלבושות השונות וכך למשוך יותר ויותר תנועה אל הבלוג שלך.

התוכן שלך הוא המלך

שומעים זאת רבות בעולם השיווק הדיגיטלי ולא בכדי. לתוכן יש כוח. ככל שתפיקי תוכן מדהים ותשמרי על עקביות, כך תוכלי להעביר את נקודת המבט הייחודית שלך ולאט לאט להפוך למותג מצליח. חשוב להבין שההצלחה לא מגיעה מיד ויש לעבוד קשה ולהשקיע בפרסום תלבושות ברשתות חברתיות, התעדכנות שוטפת בטרנדים ואופנות, חשיבה מחוץ לקופסה, הטמעת תוכן באתר ועוד. כמו כן עליך להקפיד שהתמונות שאת מעלה לבלוג ולאינסטגרם איכותיות וברורות.

טיפ קטן לסיום – הבלוגרים המצליחים באמת הם כאלו שמכירים את עצמם ושמבטאים את האישיות האמיתית שלהם דרך הבלוג. ככל שתהיי יותר עקבית, נאמנה לעצמך ותביאי את האישיות שלך לידי ביטוי, כך ההצלחה שלך תהיה ודאית יותר.

שתפו: Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone
נועה מלמד

קוראים לי נועה מלמד ואני אוהבת לקרוא והמון, כרגע אני סטודנטית לתקשורת וחולמת יום אחד להיות עיתונאית. ביום יום אני מחוברת באינפוזיה ל mako, saloona , instagram ו pinterest ובלילות אני אוהבת לצאת אבל בעיקר לצפות בטלוויזיה .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *